God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať |
Nové informácie z Game Informeru na seba nenechali dlho čakať, pričom nechýbajú ani nové obrázky.
Len nedávno sme tu mali informáciu o tom, že pripravované God of War bude zdobiť februárovú titulku magazínu Game Informer, čo pre nás znamená mnoho nových informácií. Tie na seba prekvapivo nenechali dlho čakať a prvú várku tu máme už teraz. Slovné informácie sú doplnené novými obrázkami, takže sme sa čo to nie len dopočuli, ale môžeme z hry hlavne znova vidieť niečo nové. Novinky sa týkajú bojového systému a ďalších maličkostí či detailov.
Keď sa pozrieme na obrázky, môžeme na nich vidieť boj a tiež to, ako Kratovi pomáha jeho syn Atreus. Ten síce nebude priamou súčasťou boja a nepôjde po nepriateľoch Kratovym štýlom, čo je logické, ale bude sa zapájať napríklad tým, že po nepriateľoch bude strieľať šípy. Samotný boj bude tiež celkovo iný. Nepôjde o žiadnu masovú rúbanicu ako v starších dieloch, ale autori sa rozhodli pre taktickejší štýl boja. Je založený na voľbe nepriateľov, kde si ich budeme môcť zrejme označovať a celkovo boje nebudú pôsobiť tak chaoticky ako v minulosti. Kratovou hlavnou zbraňou bude sekera Leviathan. Niektorí nepriatelia budú voči nej dobre odolní, no iných rozdrví bez akýchkoľvek problémov.
Počas bojov bude dôležité aj využívanie okolia, ktoré poskytne hráčom niekoľko rôznych možností, ako sa s nepriateľmi budú môcť popasovať. Šípy, ktoré bude Atreus strieľať na nepriateľov, spôsobia ich ochromenie. Akonáhle sa tak stane, Kratos ich môže chytiť a rozdrviť, alebo použiť ako zbrane. V hre nebude chýbať ani systém upgradov. Vylepšovať si budete môcť vaše schopnosti, brnenie a zbrane. Prítomný bude aj nejaký štýl craftingu, o ktorom nám vývojári povedia viac už čoskoro. Brnenie si okrem toho budete môcť aj vyrábať a vylepšovanie samozrejme platí aj pre Atrea.
Budú tu tzv. runové sloty, pomocou ktorých si budete môcť zmeniť vlastnosti zbrane na ťažký, alebo ľahký útok. V hre sa objaví viacero zbraní, no autori tvrdia, že hlavnou hviezdou je sekera a štít. Čo sa týka zasadenia, cieľom vývojárov bolo dostať sa ďalej od mentality predchádzajúcich dielov, ktorá tkvela najmä v bezhlavom a brutálnom ničení bohov. Tento raz je Kratos viac zraniteľný a jediný moment, kedy bude bezhlavo vyvádzať, je v prípade použitia režimu Spartan Rage, ktorý sa bude zrejme postupne napĺňať a vyvolá to, že Kratos bude drviť svojich nepriateľov rad radom len svojimi päsťami.
Kratos bude môcť tiež hádzať svoju sekeru na zamrznutých nepriateľov a ďalším stlačením tlačidla ju privolať späť do svojej ruky. Okrem toho sme sa tiež dozvedeli, že Kratos v hre tentokrát nebude môcť skákať ani plávať. Je teda otázne, ako sa autori popasovali s absenciou týchto mechaník. V prípade plávania sa hovorí o použití loďky. Čo sa týka dĺžky hry, už skôr sme sa dozvedeli, že by mala trvať nejakých 25 hodín. O dátume vydania zatiaľ vieme len to, že by sa tak malo stať ešte v prvej polovici tohto roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 64
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Santa Monica Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|