Fantasy Strike udrie tvrdo, ale bude sa jednoducho ovládať

pridal uni 17.7.2017 o 10:54
PC
PS4


Ešte bezmála 38 dní má sympatická bojovka Fantasy Strike na to, aby vo Fig kampani vyzbierala 500 000 dolárov požadovaných na jej vývoj. Ústrednou postavou autorského tímu Sirlin Games je hardcore hráč, ktorý sa podieľal aj na tvorbe Street Fightera, David Sirlin a cieľom je spojiť priaznivcov žánru v titule, ktorý by bol zábavný a nie príliš zložitý.

Hra teda nebude mať komplikované ovládanie, všetky útoky budú vykonávané jednoduchým stláčaním tlačidiel bez krkolomných pohybov joystickom. A pohodlne sa majú vykonávať aj kombá. Hráči si základy boja osvoja v priebehu pár minút.

Vývojári pracujú na Fantasy Strike už dva roky a od začiatku sa sústredia na hrateľnosť a teraz už aj na dopĺňanie obsahu. Prvá verzia s predbežným prístupom bude nakrátko dostupná do konca augusta tým, ktorí prispejú v kampani na Fig. O pár mesiacov neskôr bude nasledovať Early access na Steame. Kompletný produkt by mal mať premiéru na PC a PS4 v treťom štvrťroku 2018.

Momentálne je v hre 8 postáv, 4 scenérie, tréningový režim, online mód s GGPO technológiou, lokálny verzus mód, arkádový režim a tutoriál. To všetko s klávesnicou aj plnou podporou konzolového ovládača. Dodatočne pribudnú ďalšie postavy, bojiská, dabing, animácie tvárí, vizuálne efekty a zlepší sa AI. Budú doplnené turnaje, arény, survival, lokálna kooperácia a tímové bitky.












Shadow of War ukazuje hodinový gameplay
predchádzajúca novinka

Autori Dragon Ball FighterZ zatiaľ nehovoria o Switchi, hra nebude podporovať crossplay
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.