Väčšina amerických hráčov preferuje konzoly, PC a mobily sú vyrovnané |
Nová analýza nám ukazuje prierez americkým herným trhom.
Štatistická agentúra Nielsen nám dnes poskytuje niekoľko zaujímavých informácií o herných trendoch medzi obyvateľmi USA, pričom nechýbajú ani štatistiky týkajúce sa virtuálnej reality. Aké sú teda herné zvyky Američanov?
Zaujímavé je, že polovica času stráveného na konzole súčasnej generácie je vynaložená na činnosť, ktorá nesúvisí s hraním, zatiaľ čo 28% trávi čas online hraním a 22% offline.
Xbox One hráči hrajú trochu viac ako hráči na PS4, pričom ide o 50% času stráveného hraním oproti 48%. Dosť konzistentné je aj rozdelenie medzi online a offline hraním na oboch platformách, pričom 31% času trávia hráči online hraním na Xbox One a 29% na PS4. Používateľská základňa oboch konzol pritom trávi 19% svojho hracieho času hraním offline.
Zaujímavé je tiež to, že v roku 2017 46% spotrebiteľov uprednostňuje hranie na jednom type zariadenia (konzola, PC, mobil/tablet), 38% hrá na dvoch a 16% na všetkých troch zariadeniach.
Percento konzolových hráčov, ktorí tiež hrajú na mobilných zariadeniach sa v posledných rokoch zvyšuje, no medzi rokmi 2016 a 2017 pokleslo zo 66% na 62%.
Ďalšou veľmi zaujímavou súčasťou prieskumu je, že 47% amerických hráčov preferuje hranie na konzolách, 27% hranie na PC a 26% mobilné hranie.
Ďalej sa dostávame k zaujímavým štatistikám o virtuálnej a rozšírenej realite. 63% amerických hráčov si aktuálne uvedomuje prítomnosť virtuálnej alebo rozšírenej reality, pričom číslo vzrástlo z minulých 37%, Percento vnímania trendu virtuálnej či rozšírenej reality sa rovnako zvýšilo aj u bežnej, nehrajúcej populácie.
Zatiaľ čo povedomie o VR a AR rastie, nákupný záujem hráčov je stále obmedzený. Len 10% amerických hráčov má záujem o kúpu populárneho VR headsetu PlayStation VR, pričom záujem u bežnej populácie je ešte nižší.
Nasledujúce štatistiky sa týkajú tých, ktorí aktuálne vlastnia alebo chcú v najbližšom čase kúpiť zariadenie pre virtuálnu či rozšírenú realitu. Z nich je 57% mužov, 43% žien u tých, ktorí tieto zariadenia už vlastnia a 69% mužov, 31% žien u tých, ktorí si ho ešte len plánujú kúpiť.
Ako ste na tom v súvislosti s týmito štatistikami vy? Čo preferujete?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Max Payne 1&2 Remake majú rozpočet ako Alan Wake 2 70
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >