Ako vznikali úžasne vyzerajúce mapy v Battlefronte? |
Jeden z tvorcov prostredí v Star Wars: Battlefront sa podelil s verejnosťou o to, ako vytváral úžasné prostredia v hre
DICE pri tvorbe máp a prostredí v Star Wars Battlefront používali metódu nazvanú fotogrametria, vďaka ktorej chceli vytvoriť grafiku, ktorá sa čo najviac podobá skutočným fotografiám. Môžete si o hre samotnej myslieť čokoľvek, no pravdou je, že sa im to podarilo. Battlefront bol najlepšie vyzerajúcou hrou minulého roka a občas sa vám pri hraní mohlo stať, že ste zastali len kvôli tomu, aby ste si užili pohľad na mapu. A hneď na to dostali zásah rovno do hlavy.
Ak by ste za tieto zbytočné úmrtia v hre chceli niekoho konkrétneho obviniť, jeho meno je Andrew Hamilton a pracoval ako Lead Environment Artist v DICE pri prácach na Battlefronte. On bol jeden z tých ľudí, ktorí mrzli v snehu, aby získali čo najlepšie fotky a iné podklady pri tvorbe hry. A ako konkrétne to pri tvorbe prostredí vypadalo nám ukazuje aj na trojici videí, kde môžete vidieť, že Endor, Tatooine či Sullust sa nachádzajú na našej planéte. K tomu na svojej stránke ponúka aj galériu úžasných záberov z hry, z ktorých si určite každý dokáže vybrať nejaký vkusný ako pozadie na plochu. Nájdete tam však aj jeho ďalšie práce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 89
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 79
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 34
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 34
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 324 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|