Deus Ex: Mankind Divided používa engine z Hitmana, bude mať veľké levely |
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana. K nemu autori pridali Umbra, PhysX, Apex, Bing, Scaleform, FMOD, NavPower middleware, plus samozrejme Tress FX, konkrétne vlastnú upravenú verziu, zrejme rovnakú ako v Rise of the Tomb Raider. Rovnako ako Hitman a Rise of the Tomb Raider bude mať hra zapracované DX12.
Deus Ex bude mať temporal antialiasing, ktorý sami upravili a vylepšili, rovnako temporal bude použité pre ambien occlusion, kde bude počítané z polovičného rozlíšenia a bude zvýšené rozlíšenie z niekoľkých frejmov.
Zo zaujímavostí spomenuli, že hra ponúkne ako vonkajšie, tak aj vnútorné mestské lokality s tým, že mapy budú tentoraz veľké. Nie až tak ako v hrách s otvoreným svetom, ale napríklad najväčší level bude mať kilometer štvorcový s 300 miliónmi polygónov. V leveloch bude 10000 až 80000 objektov.
Hra vychádza 23. augusta na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|