Súboje v Serious Sam 4 budú masívnejšie, na scéne bude oveľa viac nepriateľov |
Autori navyše využívajú technológie ako motion capture či photogrammetriu
Serious Sam vždy ukazoval súboje s množstvom nepriateľov, ktoré vždy padli ako dobré odreagovanie. Autori nám však už do tretieho pokračovania plánujú priniesť ešte väčší počet nepriateľov, ktorí navyše budú pôsobiť realistickejšie, a to vďaka technológiám motion capture či photogrammetrii. Magazín Reboot spravil rozhovor s vývojármi hry, ktorí odhalili niekoľko detailov, ktoré ale stoja za spomenutie.
Okrem teda už spomínaných vylepšení po stránke enginu hry a nových technológií (vrátane podpory Vulkan API), pričom CTO štúdia Croteam, Alen Ladavac, dodal, že vďaka úspechu ich hry The Talos Principle sa do Serious Sam 4 dostane hneď niekoľko nových prvkov, ktoré sme zatiaľ nemali možnosť vidieť. Atmosféru sa pochopiteľne snažia umocniť s čo najväčším množstvom nepriateľov v jednom zábere, čím zároveň využívajú možnosť otvoreného prostredia. Zároveň je ale ich cieľom, aby štvrtý diel pôsobil omnoho realistickejšie ako predošlé časti.
Nakoniec stačí asi už len dodať, že Serious Sam 4 bude obsahovať rovnakú formu ochrany proti pirátom, aká bola aj v treťom diele.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- GTA VI príde na PC neskôr 133
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Devolver Digital / Croteam Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|