Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil

pridal play3man 30.12.2015 o 18:29
Wii
WiiU


fiogf49gjkf0d

Bayonetta sa dá určite zaradiť medzi najlepšie hry pre Wii a Wii U, no autori z Platinum Games sa pri vývoji prvého dielu poriadne natrápili, kým sa im podarilo vytvoriť finálny produkt. Platinum Games má na svedomí množstvo kvalitných hier, no pri návšteve štúdia serverom GameSpot ešte v septembri tohto roka sa pri rozhovore s vedúcim vývoja, Atsushi Inaba, porozprávali taktiež o časoch, kedy sa štúdio takmer rozpadlo.

Inaba práve na obdobie spojené s vývojom prvej Bayonetty nespomína vôbec v dobrom: "Na konci vývoja Bayonetty nebol nikto šťastný. Každý bol skutočne frustrovaný a nahnevaný, veľmi sme sa snažili aby sme hru dokončili a žiadali sme tak veľa, no a potom sme od tímu a každého z nás chceli ešte viac. Na konci tak nikto nerozprával: "Oh, dokončili sme to", ale každý mal pocit: "Toto už nikdy nebudeme robiť". Štúdiom sa tiahla veľmi negatívna atmosféra, ktorú si pamätám do dnešného dňa."

Aj keď sa nakoniec pustili do vývoja ešte kvalitnejšieho druhého dielu a možno už pracujú aj na treťom, vývoj prvej Bayonetty bol natoľko frustrujúci, až sa kvôli tomu takmer rozpadlo štúdio.

 












Najlepšie mody roka 2015
predchádzajúca novinka

Na internet uniklo niekoľko produkčných obrázkov z Gran Turismo Sport
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.