Dizajn Scalebound bol vo vývoji niekoľko rokov, dva prototypy boli zrušené |
Tvorca hry, Hideki Kamiya, prezradil, že na hre pracovali už od roku 2006
Scalebound bol oznámený minulý rok počas konferencie Microsoftu ako exkluzívna hra pre Xbox One. Akčný trailer s flegmatickým hrdinom nebolo možné prehliadnuť, no kým sa hra dostala až k nám, autori sa poriadne natrápili. Vedúci celého projektu, Hideki Kamiya, prezradil v rozhovore so serverom Gamespot, že na hre začali pracovať už v roku 2006. Za toto obdobie sa pochopiteľne nazbieralo množstvo materiálu, ktorý jednoducho nebol dostatočne dobrý na to, aby sa vedeniu zapáčil a mohol prejsť do plnohodnotného vývoja.
Konkrétne mali zrušiť až dva prototypy, pričom prvý z nich má byť rovnako starý ako prvá Bayonetta. Pôvodne dokonca ani nepočítali s tým, že by hru mali vytvárať pre Xbox: "Keď začali po prvýkrát, myšlienkou bolo vytvoriť hru pre Wii. Chceli sme využívať ovládač Wii remote pre dávanie príkazov dinosaurom. Ovládali ste dinosaurov v okolí a tie robili skutočne cool veci. No potom, ako sme spravili Bayonettu, začali sme pracovať na prototype. Prvá zmena, ktorú som vtedy urobil bola tá, že som do hry pridal drakov. Zmenili sme dinosaurov za drakov, no v tom čase bola hlavná postava ešte slabšia ako je tá súčasná. V skutočnosti išlo o malé dievča", dodal Kamiya. Okrem toho tiež navrhol, aby hlavná postava používala meče ako svoju hlavnú zbraň - čím sa teda pomaly začal tvoriť aktuálny dizajn hry, ktorú vidíme teraz.
PlatinumGames hru vyvíja exkluzívne pre konzolu Xbox One, pričom aktuálny plán pre vydanie hovorí o štvrtom kvartály budúceho roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 163
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Platinum Games Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|