BattleTech sa vracia, zobral KickStarter útokom |
Základný cieľ splnený po 53 minútach, ide sa na príbehovú kampaň a neskôr PvP multiplayer.
KickStarter kampaň pre Battletech sa behom jedného dňa zaradila medzi najúspešnejšie videoherné kampane doteraz. Nič jej nepomohlo viac, než Jordan Weisman, tvorca celého BattleTech univerza aj hernej série Shadowrun. So svojím štúdiom Harebrained Schemes spustil novú kampaň práve v čase, keď vychádzajú veľmi pozitívne recenzie na hru Shadowrun: Hong Kong, ktorá tiež vznikla s pomocou KickStarteru. Základný cieľ, štvrť milióna USD, bol dosiahnutý po 53 minútach. Teraz sa už vyzbieraná suma začína blížiť celému miliónu.
Weisman pritom ani nemusí (aspoň zatiaľ) ukazovať nič z hrateľnosti, stačí pár artov a odpoveď na tri základné otázky - čo, kde a kedy.
- Čo? Single-player, taktická ťahová hra s bojovými mechmi pre Windows, Mac a Linux, možno aj s PvP multiplayerom.
- Kde? V BattleTech univerze, ktoré vzniklo už v roku 1984 vydaním stolovej hry BattleTech (pôvodne BattleDroids, ale George Lucas si v tej dobe nárokoval výhradné právo na slovo "droid"). Tento svet je neustále zmietaný bojmi a intrigami feudálnych pánov súperiacich o moc v dôležitej časti vesmíru nazývanej Inner Sphere.
- Kedy? V roku 3025 počas obdobia Succession Wars.
Mechy sa v tomto univerze týčia sedem až šestnásť metrov do výšky a ich hmotnosť sa pohybuje od 20 až do 100 ton. Tieto kolosy sú základom armády každej šľachtickej rodiny a rodina mechwarriorov si ich predáva z pokolenia na pokolenie. Po 200 rokoch vojen sa funkčné mechy stali vzácnosťou a vznešení panovníci s radosťou využívajú služby žoldnierov a hráč bude veliť práve jednej takejto skupine žoldnierov.
Hrateľnosť sa má výrazne líšiť od hrateľnosti Shadowrun série, pretože mech sa namiesto hľadania úkrytov stavia súperovi čelom. To však neznamená, že budú všetci rovnakí. Na bojiská majú vstúpiť rôzne špecializované mechy vrátane skautov. V singleplayer kampani bude hráč veliť jednotke, po misii sa venovať vylepšovaniu všetkého od zbraní po motory svojich mechov a následne už môže prijať ďalší kontrakt-misiu. Je na ňom, na koho stranu sa pridá a či si vôbec nejakú stranu vyberie. Keď raz mechwarrior padne, je po ňom a treba najať nového, podobne ako v X-COM.
Ponuka herných režimov bude závisieť od množstva vyzbieraných peňazí. Splnenie základného cieľa poistilo skirmish proti AI protivníkom, 1 milión bude stačiť na príbehovú kampaň a 1.85 milióna na kampaň s vedľajšími misiami, procedurálne vygenerovanými misiami a otvoreným koncom. Ultimátnym cieľom je vyzbieranie 2.5 milióna, čo hre zabezpečí PvP multiplayer.
Nový BattleTech by mal byť vydaný na začiatku roka 2017 prostredníctvom Steamu, GoG a Humble Store. Hru bude poháňať engine Unity 5 a o soundtrack sa opäť postará Jon Everist, ktorého služby štúdio využilo už v Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut and Shadowrun: Hong Kong. KickStarter kampaň skončí 3. novembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 264
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 35
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Článok: Playdate 61
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 82
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 14
- Zábery nám ukazujú GTA San Andreas na RTX Remix utilite 15 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Harebrained Schemes Štýl: Stratégia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|