Detaily a obrázky zo Space Hulk: Deathwing, FPS z univerza Warhammer 40,000 |
Príbehová kampaň sa bude dať hrať sólo aj kooperatívne. Cesta k prežitiu povedie cez spoluprácu, taktizovanie a odomykanie nových schopností.
Vývoj Space Hulk: Deathwing pomaly vbieha na cieľovú rovinku a priaznivci univerza Warhammer 40,000 sa môžu pomaly začať tešiť na prvú FPS z tohto univerza za veľmi dlhú dobu. Vydavateľstvo Focus Home ho so sebou berie aj na výstavu E3, ale mnoho detailov nám odhaľuje už v predstihu. Hre sa od roku 2013 venuje málo známe štúdio Streum On, ktorému však pomáha skúsenejšie Cyanide Studio (Blood Bowl, Styx: Master of Shadows).
V hre preberieme úlohu jedného z členov špeciálnej jednotky Deathwing patriacej k légii Dark Angels, oblečieme si legendárne brnenie Terminator a navrch využijeme aj naše psyonické schopnosti. Aj to však môže byť primálo, pretože našim nepriateľom ukrytým na (nie celkom) opustenej lodi budú extrémne nebezpeční genestealeri. Strieľačka z pohľadu prvej-osoby bude obohatená o vývoj hraného charakteru, ktorému sa budú vylepšovať zručnosti, odomykať nové schopnosti a cestou nájde aj pár zaujímavých kúskov výstroje. V štyroch stromoch schopností sa budú Fervor Points vymieňať za prístup k silnejším zbraniam, mocným relikviám, novým silám a zlepšeniu schopností.
Okrem sólo hry sa môžeme zapojiť aj do kooperatívneho režimu založenému na spolupráci rôznych tried bojovníkov koordinovaných knihovníkom, vodcom jednotky. Každý hráč sa ujme jednej z úloh a špecializácie v rámci tímu plniaceho ciele a postupujúceho naprieč príbehom. V sólovej hre nám automaticky pripadne postavenie knihovníka a o spolubojovníkov sa postará umelá inteligencia. Útoky nepriateľov sa budú stupňovať na základe úspechov tímu. Hladký prechod úrovňou genestealerov naštve a budú sa vrhať do bojov o to divokejšie a častejšie, ale ak sa dariť prestane, intenzita útokov poľaví. Hráči tak budú musieť byť neustále v strehu, ale nikdy by nemali byť nekompromisne pohltení novou vlnou nepriateľov.
Space Hulk: Deathwing je vyvíjaný pomocou Enreal enginu 4 a mali by sme sa ho dočkať ešte tento rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Days of Play akcia práve začína 57
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 36
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 47
- Čo ukáže Microsoft na Xbox Showcase? 102 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus Home Interactive / Streum On Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|