01
icon
detail (l.146)
1
nessundorma
  pridané 12.9.2017 17:34
zabudli na to najdolezitejsie... kopec penazi na karticky, silne nervy a hlavne nutnost milovat arkadu
icon
detail (l.143)
2 1
fifapro
  pridané 12.9.2017 9:03 (editované 12.9.2017 9:06)
Viac ako HW poziadavky ma trapia dost Stabilita srackovych serverov ;) Ked to bude stale vypadavat cle zapasy jak po minule rocniky tak to bude MEGA trapne,je uplne jedno kolko vyhravate ked to vypadne server tak mate smolu.Preto je lepsie hrat len obycajnu Karieru alebo PRO Kluby.
icon
detail (l.107)
6 2
Myxseld
  pridané 12.9.2017 8:05
na kartovú hru dosť vysoko
icon
detail (l.85)
Magyar -> Myxseld
  pridané 12.9.2017 8:20 (editované 12.9.2017 8:20)
LOW-END zvladne ULTRAmaxFullHD☺staci i3+GTX 1050Ti 8GBram a fachcis hadam aj Fifu 2020 ULTRA
icon
detail (l.136)
5 1
TheProSK
  pridané 12.9.2017 0:02
Directx 12 vacsie požiadavky,,,mozno pre karty s Dx 12 podporou nemal ten directx 12 nahodou zlepsiť framrate ako microsoft sluboval
icon
detail (l.150)
lucifer_svk -> TheProSK
  pridané 12.9.2017 9:02
no ved zlepsuje ale len pri AMD kde je plna podpora dx12 tam ide kazda hra lepsie nez v dx11 mode...nv doteraz nema plnu hw podporu a riesia to cez driveri...inac je jedno ci hras v dx12 alebo 11 grafiku mas rovnaku cize si prepnes co ti da viac fps...
icon
detail (l.115)
3 1
TimoteoN -> TheProSK
  pridané 12.9.2017 0:21
záleží individuálne od hry, že na čo je viac namáhaná. či procesor alebo grafika, le nie som si istý.. Jediná vec v ktorej som si ale istý, že v BF1 mám pri directX 12 cca o 10 fps menej ale pri The division mám o 10 fps viac pri directX 12.

pre info: GTX 1080 + i7 4790K + 16gb Ram
icon
detail (l.155)
1 0
FadedSky -> TimoteoN
  pridané 12.9.2017 7:26
Pokial viem tak nvidia ma s DX12 problem doteraz ... pokial sa hra nezacne "optimalizovat" original pre nvidia karty tak vacsinou vzdy pojde lepsie v DX11 mode

Dalej zavisi od toho ci DX12 je len nalepka alebo riadna implementacia ... vyuzitie ti moze ist dole na cpu a viac na gpu ... ale ked sa nepohnu aspon tie min fps tak je to tiez take z kaluze do blata
icon
detail (l.115)
TimoteoN -> FadedSky
  pridané 12.9.2017 19:32
No zatial to vyzerá že je to nálepka. žiadny velký pokrok. ale uvidí sa no. jedno je isté.. DIRECTX výdy napreduje. 9,10,11,12 ... takže dačo spraviť musia.. a mali by začať konečne.
icon
detail (l.215)
2 5
???? -> FadedSky
  pridané 12.9.2017 8:29
Ja si pod "problem" predstavujem nieco co je nepouzitelne a neviem o tom ze by nv momentalne bola pod dx12 nepouzitelna. Rottr bezi na nv lepsie nez na amd kartach pod dx12. Hitmana uz tiez dotiahli s ovladacmi z pred stvrt roka. Inak niet dx12 hry takze sa bavit o dx 12 nema ani zmysel hlavne ked dx 12 nic neprinasa. Tie sprostosti o nizsom overheade mozu zaujimat iba ludi s totalnymi sunkami. Ludom so serioznymi zostavami to neprinasa nic a naroky su aj tak pod dx12 vyssie nez pod dx11 tak naco je to vobec dobre? Momentalne si ani amd nevedie extra dobre pod dx12.
icon
detail (l.126)
Elmilitante -> ????
  pridané 12.9.2017 9:49
Ak si správne pamätám niektoré testy, tak súhlas, RotTR mal dokonca pod DX12 lepšie výsledky (celkovo) ako pod DX11 pri Nvidiach, rovnako ako Division. Hitmana si ale presne nepamätám. Každopádne práve tieto hry mám na DX12 a všetko ok. A čo sa týka DX12 hry - nie je Gears of War Ultimate Edition čisto DX12 hra? Tam sa ale k celkovému výkonu neviem vyjadriť, nakoľko to je aj po roku a pol viac zlý ako dobrý port/edícia - nie je prípad, keď to nezapnem a niečo ma nenahnevá:)
icon
detail (l.150)
1 0
lucifer_svk -> ????
  pridané 12.9.2017 8:58 (editované 12.9.2017 9:44)
niet dx 12 hry...hmm forza, halo 2, gears of war 4 a dalsie pribudaju :)
icon
detail (l.85)
2 0
Magyar -> FadedSky
  pridané 12.9.2017 8:18
DX 12 = az 300%narast zobrazenia obrazovky aj taketo boli clanky ked sme este nepoznali W10 a DX 12 ☺☺napodobne bolo pisane aj o XboX viuzitie z podporou
icon
detail (l.169)
4 1
Wolfetrax -> TheProSK
  pridané 12.9.2017 0:14
Nie nemal, mal zlepsit overhead na procesor cim by aj znizil zataz a dal viacej zamakat grafike. Staci si pozriet rozdiel v poziadavkach na procesor medzi DX11 a DX12.
icon
detail (l.144)
Intrigar -> Wolfetrax
  pridané 12.9.2017 0:31 (editované 12.9.2017 0:32)
Tak ako vravíš. Pri Rise of The Tomb Rider a dx12 mám vyťaženie procesora (i7-6700k) cca 15% a grafika 99% až 100% .. pri 4k (gtx1080) ..
01