|
|
detail
(l.135)
|
pridané 3.9.2017 21:07
ale praveze stary AoE mal limit jednotiek nastavitelny - 75, 100, 150 tusim max?
tie hrdinovske hry ako dota a lol sa aj tak vlastne odclenili od modu do warcraftu 3 ktory bol uspesny s mnozstvom jednotiek, ci nie? A co spomenut starcraft? este sa o novom AoE vela nevie ale prave pisrm, ze to bol moj tip smerovanie do esports |
detail
(l.214)
|
pridané 3.9.2017 13:24
no presne to znie na veľkú nudu u mňa osobne. Toto obdobie sa mi proste zdá už strašne vyžmýkané.
|
detail
(l.73)
|
pridané 3.9.2017 10:47
Mám 2 otázky na AOE odborníkov.Keď som bol malý milival som AOE1 vtedy ešte aj otec so mnou hrával teraz už nie.Dvojka let tak prešla cezo mňa ako dieťa.Trojka tam už som odpadol z grafiky,ale nato že som mal 10 rokov bola zložitá pre mňa a nevedel som ju hrať.No a v ako časovom rozmedzí výdu remastre a IV? Ktorú z nich sa mi oplatý hrať? Viete nie je čas na všetky štyri hry
|
detail
(l.144)
|
pridané 3.9.2017 10:04
Ja im verim ;) Aj M$ im veri ked im davaju na starost taky klenot medzi Strategiami,snad to neposeru a bude to aj na Steamu
|
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 9:22
Ako tiez ma to napadlo, ale zas nerobil by som z toho tragediu. Ak to je legendarna hra ako aoe a stvorka sa vydari, v com je problem.
Vsak uzivatel pc to robi neustale. Neexistuje jeden uceleny store ako google play alebbo appstore na mobiloch (hoci by mohol) Chces dvd player ? Photoshop? Office? A tony dalsieho softwaru?? Chcel som kupit cnc hry? Blizzard hry ? Chcem si zahrat world of tanks ? Unreal tournament? Paragon? Quake champions ? |
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 9:14
Jj tie karty a shipmenty sa mi tiez pacili. Zachovat kostru aoe a nato dat nejake nove prvky. To spravili s aom a aoe3 a podla mna to dopadlo vyborne.
Dufam ze podobne sa bude pristupovat aj k aoe4. |
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 9:10
Co ????
3 suroviny, robotnici (stavebne jednotky). Postup roznymi obdobiami od 1sv po vietnam alebo sucasnost. No neviem neviem. |
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 9:05
Esports je onicom. Ani cnc sa nepodarilo, tam sa dari skor jednoduchsim hram s menej pocetnymi jednotkami. Dlarenove hry ako dota, aj divacky ovela pritazlivejsie a prehladnejsie ako zakladne s desiatkami budov a stovkami jednotiek
|
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 9:02
Ehm pri rts zanri?? Co by robili medzi aoe3 a aoe4 co je snad 15 rokov dokym to vyjde. Patchovali by 2ku a 3ku a sem tam spravili nejaku mobilnu odbocku?
|
detail
(l.6)
|
pridané 3.9.2017 8:59
Neboj sa, bude to zaujimave. Pre tych ktori chcu klasiku tu budu remastre predsa.
Ved by to mohlo byt velmi zaujimave. Zacal by si niekde okolo 1sv vojny este s konmi az po vietnam kde sa uz pouzivali dlhe automaticke samopaly a vrtulniky napriklad. Ja sa nato tesim, taka hra tu este nebola. |
detail
(l.99)
|
pridané 31.8.2017 9:19
(editované 31.8.2017 9:33)
vygoogluj si mena? historiu klucovych osob relicu, titulky.... neviem ti jednoduchsie odpovedat, su to uz starsie veci
edit: https://www.coh2.org/topic/748/what-happened-to-the-origin al-coh-dev-team http://www.mobygames.com/game/windows/company-of-heroes/cr edits https://en.wikipedia.org/wiki/Relic_Entertainment https://us.battle.net/forums/en/sc2/topic/18695106629 par klikov. ked sa ti bude chciet, najdes aj lepsie. Najviac ich odislo uz po CoH1 a bankrote THQ |
detail
(l.163)
|
pridané 31.8.2017 1:35
odkial máš všetky infošky, že už tam nie sú a pracujú na iných projektoch?
|
detail
(l.174)
|
pridané 30.8.2017 8:53
Mne to prišlo trochu zjednodušené oproti AoE2 a AoM a hlavne mapy boli o dosť menšie, čo je recept na vytvorenie rutiny.
|
detail
(l.132)
|
pridané 29.8.2017 21:41
velmi sa bojim ako dopadne 4ka , aoe bolo uzasne svojou specifickou hratelnostou no z velkej casti vdaka dobe v ktorej sa odohrava, mam namysli hlavne micro a macro managment kde su aj jednotky na blizko -mece, ostepy a kombinacie utokov ale boje s tankami a pechotou nema taky smrnc a uz by to nebol aoe toto mal dobre vvyrieseny c&c generals ktory je bohuzial mrtvy.
|
detail
(l.86)
|
pridané 29.8.2017 11:07
Docela nepochopiteľné, AoE 3 je super.
|
detail
(l.174)
|
pridané 29.8.2017 10:42
AoE 3 ich dostalo do červených čísel.
|
detail
(l.137)
|
pridané 28.8.2017 17:17
Za 1. Kde som napísal, že si myslím, že to bude stredovek ?
Za 2. Vravím, že mareting (remaky) nasvedčuj, že pôjde o niečo iné ako stredovek.... |
detail
(l.104)
|
pridané 28.8.2017 16:10
Třeba se nakonec dočkáme takového mixu AOE a Rise of Nations to by bylo moc fajn :) a ještě víc by bylo fajn kdyby tam zase dali to domovský město a karty co byli ve trojce
|
detail
(l.155)
|
pridané 28.8.2017 15:11
Okej, zrovna tá vec o zapínaní klienta platí. Myslel som, čo neplatí je, že je to nutne výhoda, ako hovoríš v tej istej vete.
Ako platič je ale na mne, akú platformu si vyberiem, osobne skrátka preferujem Steam, lebo mám rád všetko na jednom mieste. Je to moja voľba a pokojne zaplatím za hru aj viac, ak to znamená mať ju na Steame. Je to skrátka platforma, kde som investoval čas a peniaze, mám tam kontakty atď. Nie je to teda jedno pre platiacich hráčov. Nie pre všetkých. Či sú dôvody objektívne alebo subjektívne je tu naozaj druhoradé. Origin mi vadí menej než Store, lebo podobne ako Steam je to hub, kde mám viac hier. Aj tak ho ale zapnem veľmi sporadicky a investujem doň ako do platformy naozaj minimum. |
detail
(l.158)
|
pridané 28.8.2017 15:00
"Store verzia má výhodu že nemusí predtým zapínať klienta. Hotovo" – ten skrátka neplatí pre každého.
Praveze plati, akakolvek store hra ti nemusi predtym zapinat klienta. Aha takze origin pretrpis a stiahnutie zo store ti ide zily potrhať... Jasne chapem. Ibazeby nie. |
|