01 02 03 >>
icon
detail (l.66)
waaaw
  pridané 12.9.2017 17:19 (editované 12.9.2017 17:22)
Za dalsie 2 a 3jku tahali charakteri bola tam neskutocna zmes charakterov + dalo sa na nich pozerat Miranda Jack Ashley Diana Samantha Sheppard temny princ karkulka atd...
icon
detail (l.116)
Bluefire22
  pridané 11.9.2017 16:51
A CryEngine nemohli použiť, btw vôbec by som netvrdil, že Unity je slabe aj ked samozrejme na hru kalibru ME by to asi nestačilo.
icon
detail (l.168)
ZajoE36
  pridané 11.9.2017 15:58
Frostbite. Výhovorky. Dragon Age Inquisition bol tiež frostbite a ten dopadol dobre. Proste to úplne odflákli a boja sa to priznať. Tým projektovým manažérom by som to strhol z dôchodku:D Takýto fail sa nedá urobiť ani nasilu.
icon
detail (l.130)
1 2
Edildo
  pridané 11.9.2017 10:39
Andromedu som prvykrat hral hned po jej vydani - vydrzal som pri nej asi 15 nekonecnych hodin, to som stihol objavit dve lokacie / planety. Nedokazal som hrat dalej.
Druhykrat a od zaciatku som ju zacal hrat asi pred troma mesiacmi s tym, ze tento raz som odhodlany ju prejst (pri prvom hrani som bol priam az znechuteny chybami a najma az chorobne negativnymi nazormi ludi; v tom case uz boli vydane vsetky patche). Vydrzal som ju hrat 5 hodin, na tej pustnej planete som vydrzal asi 10 minut.
Mne sa jednoducho ME: Andromeda nepaci, pravdepodobne ju uz nikdy hrat nebudem, kedze v tom nevidim zmysel. Nebudem teraz vehementne tvrdit, ze hra je taka zla, akurat ze nie je taka dobra, aku som cakal a na aku som bol z minulej trilogie zvyknuty.
icon
detail (l.150)
2 0
GenezisO
  pridané 11.9.2017 1:19
a mali radšej pokračovat vo viac linearnom pristupe ako v trilogii, v povodnom engine, za 5 rokov je to podla mna hrozne spravená hra, neviem o akom potenciály stále točia, asi mali na mysli ten elektrický

Pribeh bol fajn to áno, ALE:
- tie fakt dolezite body hlavneho deja sa dali spracovat do 2 hodin gameplaya
- cinematic sa ani zdaleka nechytal na predošle diely, ako aj soundtrack
- animacie tvari a nezaživne postavy, neskutočne, horšie ako v predošlich dieloch, v ME 1 -3 to práveže bolo uplne v pohode
- neskutočne zbytocne vedlajsie misie ktore nemali pointu a boli spravene vyslovene na to aby sa hračovi čo najviac predlžil gameplay a odmeny za tieto misie boli taktiež uplne o ničom

+ k plusom by som snad dal dizajn lode, mozne upgradu zbrani, pozemske, kettske ale aj remntantske technologie
+ taktiez perky a schopnosti jednotlivych postav a ich postupne vylepsovanie
+ prostredie krasne na kazdej planete
+ otvoreny koniec na mozne pokracovanie

Ta hra by bola ovela lepsia ak by jednoducho vsetok ten nudny a nepotrebny obsah do finalnej hry vobec nedali, radsej by som si uzil len samotny pribeh bez akychkolvek vedlajsich nudnych bokoviek, bolo by to ovela intenzivnejsie a lakavejsie a clovek by na tom nezabil tolko hodin
icon
detail (l.218)
11 0
Blackened Halo
  pridané 10.9.2017 23:42
článok je o tom, ako sa Andromeda tak nepodarila po troch skvelých častiach, aký mala ťažký vývoj a v akom stave nakoniec vyšla...no proste človek si doslova pri čítaní predstaví, že to musi byt peklo ..........dôjde ale na koniec a tam výsledná známka 9/10 :DDDDDDD
icon
detail (l.158)
5 1
pista98 -> Blackened Halo
  pridané 11.9.2017 0:17
veru treba riadne dobrý matroš na to aby tá hra bola na 9/10
icon
detail (l.134)
7 0
Bishamonten
  pridané 10.9.2017 20:29
Vazne by ma zaujimalo, kto by radsej uprednostnil kvantitu pred kvalitou. Kto by preferoval stovku nezaujimavych svetov a stereotypnych uloh? Ako vobec mohli prist s takymto napadom a zabalit ho do pozlatka slovami "preskumavanie vesmiru". A az potom si niekto uvedomi, ze do toho sa bude asi tazko implementovat kvalitny pribeh.
Tvorcovia by mali pracovat viac s hracskou komunitou.
icon
detail (l.95)
1 0
GreedyLannister -> Bishamonten
  pridané 11.9.2017 12:15
A viac so svojim rozumom samozrejme , keď raz niečo nejde k sebe tak to nemôžu siliť , potom to tak dopadne ako dopadlo.
icon
detail (l.141)
4 0
CrytX -> Bishamonten
  pridané 10.9.2017 23:11
Ale ono toto presne hráčska komunita chcela vtedy. Než vyššiel No Mans Sky tak všetci len riešili veľkosť máp v RPG.
icon
detail (l.66)
23 3
waaaw
  pridané 10.9.2017 19:20 (editované 10.9.2017 19:21)
Vidite? Ale na sectore problem nemali zahrali si na vybornu a dali tomu 9tku. Kto hlada chyby najde. Priklad? Pozrite si hajterske videa na far cry3 ja som si riadne zahral BTW kupil som to za plnu cenu a problem som nemal. Ako pisem kto hlada ten najde zalezi co hladate. Vacsinou co citam diskusiu tak pisete ako by ste boli kritici a nie hraci...
icon
detail (l.150)
5 0
GenezisO -> waaaw
  pridané 11.9.2017 1:25 (editované 11.9.2017 1:25)
a ta Sectorska recenzia stoji za velke 💩Andromedu som prešiel, aj všetky predošle diely a nikdy by som ME:A nedal ani len 8 z 10, "a ten kto zas nechce vidiet, tak nevidi ziadne chyby" ako aj ten co recenzoval
icon
detail (l.134)
8 0
Bishamonten -> waaaw
  pridané 10.9.2017 20:15
Tu sa vsak jedna o Mass Effect - jednu z top serii poslednych rokov, ktora nastavila latku velmi vysoko. Fanusikovia automaticky ocakavaju, ze sa tvorcovia budu tej latky aj drzat a nie ju podliezat. Andromeda si mozno az taku velku kritiku nezasluzila, ale je to vzdy lepsie, akokeby boli hraci ticho a v EA by boli spokojni s tym, co sa im podarilo vytvorit (resp. spenazit).
icon
detail (l.66)
waaaw -> Bishamonten
  pridané 12.9.2017 17:17
Podla mna predosle dieli hlavne 2 a 3jku tahali charaktery...nic ine...
icon
detail (l.134)
Bishamonten -> waaaw
  pridané 12.9.2017 23:51
Nepovedal by som. Dvojka mala aj dobry pribeh, lepsie vedlajsie misie a hratelnost. Na Suicide mission mam doteraz velmi dobre spomienky. Trojka zaujala najma domovskymi svetmi mimozemskych ras.
icon
detail (l.136)
1 0
Phantom1111
  pridané 10.9.2017 18:27
Ale aspoň tú hru dorobili a vydali. Ja napríklad vôbec neviem čo je s hrou World of Speed, ktorá už mala byť v roku 2014 a nieje o nej ani mienka.
icon
detail (l.599)
1 0
saver -> Phantom1111
  pridané 10.9.2017 19:36
minule sme ju spominali, prebralo ju saber interactive a uz pridu updaty
icon
detail (l.183)
Erasermark -> saver
  pridané 11.9.2017 23:46
a nevieš čo je s Dead Island 2?
icon
detail (l.136)
1 0
Phantom1111 -> saver
  pridané 10.9.2017 19:59
Tak to je dobrá správa, i keď po grafickej stránke v roku 2017 je to už celkom dosť slabota. Dúfam, že aspoň hra bude stáť zato.
icon
detail (l.191)
1
jones555
  pridané 10.9.2017 18:19
Trochu mi to pripomína situáciu so star Citizen a Cryengine, no v tom prípade to hádam bude mať dobrý koniec.
01 02 03 >>